gOOGLE Reklamları – Google Ads Mantığını Kavramak
Yakın zamanda adını Google Ads’e dönüştüren Google Adwords, video reklamcılığında da bir numaradır.
gOOGLE Reklamları
Google Ads Mantığını Kavramak
Google Ads Mantığı
İnternetin bir numaralı arama motoru olan google, ads reklamları ile ARAMA-EŞLEŞTİRME kavramlarını mükemmel kullanarak internet reklamcılığını geliştirdi.
Google arama motorunda bir ürün veya hizmeti tanımlayan kavramla arama yapılır.
İşte, o kavramı anahtar sözcük olarak kullanan reklam veren ile hizmeti arayanın tam isabetle karşılaştırmasına dayalı internet reklamcılığı google ads olarak adlandırılır.
GOOGLE ADS REKLAMLARI
Google aramalarında, aranılan içeriğin bazen üstünde veya altında bazen de sağında reklamlar belirir. İşte google ads reklamları aradığınız içeriğe yönelik reklam veren kişi veya şirketlerin reklamlarını aradığınız içerik sonuçlarıyla birlikte göstermektedir.
Yakın zamanda adını Google Ads’e dönüştüren Google Adwords, video reklamcılığında da bir numaradır. Ayrıntılı bilgi için tıklayınız.
ADS NASIL ÇALIŞIR?
Google Ads’te iş alanınızla ilgili arama yapanlar, reklamınızı tıklayarak size ulaşırlar. Örneğin, internetten fiyat araştırması yapan kullanıcı “ipad satış” diye arama yapar. Hemen ipad satışı yapan firmaların reklamları farkedilecek şekilde doğal arama sonuçlarının üstünde veya altında görüntülenemektedir.
Böylece herhangi bir ürünü ya da hizmeti arayan potansiyel alıcılar reklamları tıklayarak hedeflerine ulaşacaklardır.

google ads reklamları ile satışlarınızı arttırabilirsiniz
Internet kullanıcıları her gün milyonlarca arama yapar. Bu aramaların %95’i Google Arama Motorunda gerçekleşir. Google, bunca yapılan aramayı ticari ve hedef odaklı reklamcılığa dönüştürmek için google ads’i kullanmaktadır. Bu şekilde küçük bir bütçeyle büyük bir potansiyele ulaşma şansı vardır.
Google ads, reklamlarınızı yayınlamakla birlikte, oldukça ayrıntılı raporlar almanızı sağlar. Bu raporlar hangi sözcükleri kullanarak web sitenize ulaşıldığını, hangi illerden ya da bölgelerden tıklama alındığını veya reklamınızın kaç kez gösterildiği gibi oldukça önemli veriler içermektedir. Ayrıca en iyi link alan sözcükleri, o sözcüklerle arama yapıldıktan sonra tıklama yapıldığında bu tıklamaya kaç TL ödendiğini, tıklama almayan sözcükleri ve daha bir çok ayrıntıyı rapor olarak görebilirsiniz.
Yani harcadığınız tutarın nasıl kullanıldığının ayrıntılı bilgisini bu raporlarla edinebilirsiniz. İnternette reklam vermek için sizde ücretsiz ads hesabı oluşturabilir, küçük bir bütçe ve ücretsiz kuponlarla ürününüzün veya hizmetinizin reklamını yapabilirsiniz.